Good night

Al Be Back – Good Night
I'm not sure anymore.


Saknar Alanya, saknar mitt BLONDA hår, saknar sommaren, saknar Sara&Nathalie och jag saknar dig!

På måndag är det dags, 05.30 skall vi vara på Landvetter flygplats. Planet går kl 7! Det blir en bra resa, har precis börjat packa lite. Håller på att tvätta lite också. Ska bli skönt att komma iväg till ett varmt land. Även om detta inte är en semester-resa så blir det nog kul. Hoppas på att få sola så mycket som det går, jobbigt att vi kommer gå i skolan på dagarna då solen tar som mest. Och hoppas att vi kan sola efter skolan, 14.30 slutar vi varje dag så att det blir nog jättebra. Jag kommer packa för mycket, precis som vanligt! 7 par shorts har jag iallafall packat ner hittills. Tröjorna, tunikorna och klänningarna som jag lagt fram har jag dock inte räknat. Ska nog inte göra det heller. Ska ju bara vara borta i 9 dagar! Sen får jag packa ner något par leggins också ifall det skulle vara lite kyligt någon dag, vilket jag inte hoppas på.
Har precis suttit med en härlig ansiktsmask också, yeho! Skööööönt.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0