long time ago

Hej hej, inga läsare här. Men jag kom på mig själv att jag har en blogg, och jag har inte raderat den. Och det är väldigt kul att kolla tillbaka och läsa, väldigt kul! Många minnen kommer upp, har skrivit väldigt mycket om gammal kärlek och vänskap. Till viss del känner jag så med vänskapen, att man saknar det som tidigare varit. Och att det inte går att få samma vänskap igen.
Men kärleken, ja! Jag har hittar min finaste Magnus, min största kärlek och vi har varit tillsammans i 13 månader nu. Och det känns så bra, han är världens bästa.
Vi har det så bra han och jag.

Men iallafall, kollat igenom hela bloggen. Sett gamla bilder, gamla minnen kommer upp och det är så kul.
Förra året ungefär vid den här tiden, fast det var egentligen i år, i januari. Så skrev jag ett långt inlägg om hur livet sett ut sedan sist jag bloggade.
Jag skulle på en arbetsintervju dagen efter, och fick btw jobbet. Men jobbade där tills i maj i år. Sedan har jag jobbat på Göteborgs Tvätt, gör det fortfarande men har haft problem med min axel, eller rättare sagt. Har problem med min axel, och kan inte jobba kvar. Både läkare och sjukgymnast har varnat mig. Dom kan ju inte tvinga mig, men att få en arbetsskada som är så sjukt svår att få bort vid 20års ålder är ju ingen bra idé, har förresten antagligen fått ont i axeln pga jobbet på göteborgs tvätt eftersom det är väldigt slitsamt..
Har sökt en massa nya jobb, i veckan skall jag lämna cv på alla affärer i hela göteborg typ..
Och en annan kul sak är att varje torsdag läser jag Matte C, i 3 timmar. känns skönt att komma tillbaka i skolbänken faktiskt. Det är roligt och hade mitt första prov förra veckan. fick G+, 15Gpoäng och 2 VGpoäng. Gränsen till vg var 14Gpoäng och 4VGpoäng.. synd för mig, men fick G+ och är väldigt nöjd med det!!!

Har förresten tatuerat mig också, den 25 augusti 2011. Är supernöjd med den.

Har även haft superduperlångt hår. Men det klippte jag av här kommer en efterbild:
En hemskt ful bild men vad gör det, är jättenöjd med håret
Klippte mig 25 september eller något. 26 kanske det var..

Detta var ett långt jätteroligt inlägg för mig, för den som läser.. ne de tror jag inte, men de kan vara kul för mig att läsa om något år eller så. Se vad som förändrats!
Hoppas jag är tsm med Magnus fortfarande då iallafall..
Älskar han :)
Pusshaj Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0